Premiera męskiego zapachu The Scent Hugo Boss to przede wszystkim pięknie zrobiona reklama, choć sam zapach także okazał się bardzo udaną pozycją marki, ale nie o nim dziś mowa. Zarówno flakon i jak kompozycja perfum to spójna wizualnie i zapachowo udana produkcja. Reklama jest zatem świetnie rozłożonym akcentem, który dopełnia ten piękny obrazek. Właśnie na rynku pojawiła się nowość – tym razem The Scent for Her. Byłam bardzo ciekawa jak zrobiony został spot reklamowy damskich perfum.
Okazało się, że obie reklamy zostały zrealizowane w podobnym tonie, a spot damskich perfum jest kontynuacją reklamy promującej męski zapach. Obie opierają się na jednym – znanym i od dawna używanym w branży perfumeryjnej skojarzeniu – czym trafiają w masowy gust współczesnego społeczeństwa oraz w podświadomość klientów. Chodzi oczywiście o odwołanie się do zmysłowości, cielesności i sztuki uwodzenia. I na tym ostatnim chciałabym się właśnie zatrzymać. Oba spoty reklamowe przepełnione są damsko-męską grą zmysłów i siłą wzajemnego przyciągania. Wiele jest reklam, które odwołują się do tych samych obszarów, ale niewiele w dzisiejszych czasach potrafi zrobić to z klasą i ze smakiem. A tutaj dokładnie z klasą i wysublimowaniem mamy do czynienia. Kiedy oglądam grę aktorów mam wrażenie autentyczności, czuję ich wzajemną fascynację unoszącą się razem w wonią perfum, jaka ich ubiera. To historia zauroczenia i zmysłowości, której ważnym elementem jest zapach, atrakcyjność i siła przyciągania. To wymiana spojrzeń, gestów i dotyków, wreszcie pocałunków, która przeradza się w pełną zmysłowości scenę. Przygaszone światła, elegancja i luksusowe wnętrza hotelowego apartamentu także dopieszczają zmysły widza. Wszystko z klasą i podane na tacy ze szlachetnego złota, owiane atmosferą lekkiego napięcia i gry miłosnej. Rozjaśnione milionami świateł nocne miasto widoczne przez szklaną hotelową ścianę także wprowadza pozytywne wrażenie i podkreśla nastrojowy klimat spotu. Całość idealnie dopełnia muzyka, która w mojej opinii została perfekcyjnie wpasowana w atmosferę i miraż zmysłowych wrażeń podczas oglądania reklamy.
Reklama męskich perfum adresowana jest do mężczyzny, który swój wizerunek buduje na podkreśleniu męskości, klasyki i pewności siebie, damska wersja to uosobienie kobiecej zmysłowości. I dokładnie takie są zapachy tych perfum – The Scent jest klasyczny, korzenny, ciepły i lekko skórzany, The Scent for her zaś odurza kwiatowo-owocową zmysłowością opartą na nutach frezji i brzoskwini.
Twarzami kampanii reklamowej wprowadzającej damskie perfumy zostali niemiecka topmodelka Anna Ewers i brytyjski aktor Theo James. W spocie męskiego zapachu Theo James wystąpił z piękną rosyjską modelką Natashą Poly. Oprawa muzyczna obu spotów reklamowych to utwór High for This zespołu The Weekend.
Spot reklamowy męskiego zapachu The Scent Hugo Boss:
Podobają się Wam spoty reklamowe zapachów The Scent oraz The Scent for Her marki Hugo Boss? Zdążyliście już poznać któryś z tych zapachów?